Jaunais un sparīgais Apimi - divas māsas un tētis biškopis. Konkursā "Veiksmīgākā biškopības produkta etiķete 2021" trešās vietas ieguvēji! Aicinām iepazīties ar Apimi stāstu Madaras Radziņas vārdiem! 

Biškope Baiba Sīmane un viņas radītais zīmols SIA Bee Box konkursā "Veiksmīgākā biškopības produkta etiķete 2021" ieguva dalītu otro vietu! Nelielajā intervijā lasi par to kā Baiba izstrādāja savu etiķetes dizainu un kas ir viņas lielākais skolotājs un atbalsts.

Uģis Mālnieks ir ne tikai šī gada konkursa "Veiksmīgākā biškopības produkta etiķete 2021" otrās vietas ieguvējs, bet arī Facebook skatītāju simpātija!  Aicinām izlasīt nelielo interviju, kurā biškopis filosofiski raugās uz bitēm un stāsta par Rīgas medus zīmolu.

SIA Māldravas, biškopji Sintija un Artis Čelnovi ir šī gada "Veiksmīgākā biškopības produkta etiķete 2021" uzvarētāji! Aicinām izlasīt nelielo interviju, kurā biškopji dalās pārdomās un stāsta par savas etiķetes veiksmes stāstu.